ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ(Πανελλήνιες"10")
1) Η
μάθηση γίνεται πιο ευχάριστα ,ενδιαφέρουσα. Αποφεύγεται η παπαγαλία και
ενισχύεται η κριτική ικανότητα του μαθητή και η δυνατότητα να αναλαμβάνει
πρωτοβουλίες για προγραμματισμό ,επιλογή ,έλεγχο προγραμμάτων.
2) Αποτελεί
ένα παράθυρο στον κόσμο της γνώσης . Το διαδίκτυο με τις ποικίλες γνώσεις και
πληροφορίες που περιλαμβάνει αποτελεί μία εν δυνάμει εγκυκλοπαίδεια με εύκολη
και ευχάριστη πρόσβαση προσιτή ακόμη και όσους δεν αγαπούν τα βιβλία.
3) Δίνεται
η δυνατότητα στους μαθητές να οργανώσουν και να συστηματοποιήσουν τις γνώσεις
,να ξεπεράσουν μέσα από ειδικά προγράμματα μαθησιακές δυσκολίες και γνωστικές ελλείψεις.
4) Δίνεται
η δυνατότητα της επικοινωνίας ,ανταλλαγής πληροφοριών, γνωριμίας, σύσφιξης των
δεσμών μεταξύ μαθητικών κοινοτήτων ,όχι μόνο της ίδιας χώρας αλλά και όλης της
γης.
Αρνητικά :
1) Απομόνωση
μαθητή από το σχολικό περίγυρο ,προσήλωση στην οθόνη του ηλεκτρονικού
υπολογιστή.
2) Προβλήματα
στην ομαλή κοινωνικοποίηση των μαθητών.
3) Υποβιβασμός
ρόλου καθηγητή ,εκπαιδευτικού, γεγονός που έχει αρνητικές επιπτώσεις στο
χαρακτήρα των παιδιών.
4) Τα ηλεκτρονικά παιχνίδια που πλέον είναι
προσιτά σε όλους υποκαθιστούν το παιχνίδι στη γειτονιά ,τις διαπροσωπικές
σχέσεις και εθίζουν το παιδί στη χρήση της βίας.
5) Στο
διαδίκτυο δεν υπάρχει ουσιαστικός έλεγχος των πληροφοριών που διακινούνται .
6) Κίνδυνοι
παθητικοποίησης ,τυποποίησης μαθητών.
7) Κίνδυνοι
για τις γλωσσικές μειονότητες από τη χρήση μίας γλώσσας στις εντολές των
κομπιούτερ.
Τρόποι δημιουργικής
χρησιμοποίησης Η/Υ.
1) Δημιουργική
ένταξή τους στο κλασσικό τρόπο διδασκαλίας. Όχι μονομέρεια και προσκόλληση στα
μηχανήματα.
2) Ανθρωπιστική
στο σύνολο παιδεία και όχι στενά τεχνοκρατική.
3) Εκπαιδευτικοί
εξοικειωμένοι με τη χρήση και προγραμματισμό των υπολογιστών ώστε να ελέγχουν
τις γνώσεις που περνούν στα παιδιά.
4) Ενίσχυση
της συλλογικής ζωής στο σχολείο.
5) Όχι υποβιβασμός στη χρήση των βιβλίων . Παράλληλη
χρησιμοποίηση τους και μάλιστα ως κύρια πηγή γνώσης.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ(Πανελλήνιες"10")
Reviewed by Unknown
on
1:24:00 π.μ.
Rating:

Δεν υπάρχουν σχόλια: